kiss me deadly

kiss me once, kiss me twice
- come on pretty baby, kiss me deadly.
kanske har det blivit för många? det är inte bara once, eller twice - utan tusentals säkert. då är det väl inte så konstigt att det inte är lika intressant längre? då är det kanske inte så konstigt att mina läppar inte är världens mjukaste längre? i alla fall kanske det inte är så konstigt att han inte säger det längre? jag vill ha det som fanns. det som var. det vi hade. vart är det påväg någonstans? jag har påpekat det ofta, att jag inte känner det. men nu känner jag att jag nästan vet det. snälla, kan du inte hjälpa mig att rädda det? dagarna kan inte alltid vara äventyr, men vi kan väl i alla fall köra en sällskapsresa? biljetten är köpt, och snart ska tåget gå. har du 50 öre så får du följa med på färden - och jag vet att du har slantar, så det gäller bara hur mycket du är beredd att satsa. jag är livrädd. för det känns precis som att det är nu det avgörs. sudden death, och det är du som är domaren.
allt jag vill är att du tänker på mig och blir glad. jag vill locka fram det där leendet, och jag vill att du tittar på mig sådär som ingen annan gör. som ingen annan kan. jag vill höra allt det där du tänker. jag vill veta allt du känner. jag vill att vi ska hålla varandra i hand.

allt låter mycket bättre på engelska.
så, sophy: din blogg är bokmärkt!
somerassault.blogspot.com

nu blir det packa ihop väskan igen. jag har levt i påsar och bagar i över en vecka nu - och en vecka to go. jag vill ha rena kläder och min garderob.
karlstad - I'm coming home.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback