and here he comes..

                                 and here it comes..


..världens bästa morfar. toppluvan & turborullatorn. bättre blir det inte. han räddade precis min vecka. årets första julkort, och en mini-lön. annars hade jag fått slicka upp brödsmulorna under soffan för att klara av veckans mat. vilket julbord va?
  alla tycker inte om prinskorv.



tyckte det var dags för mig att vandra ifrån Lunaj. tyckte det var dags att gå från F19 och gästboksinlägg till att bli dagboksbloggare och kommentarjägare istället. den riktiga dagboken är svår att skriva i. det är roligare att läsa - speciellt inläggen ifrån er andra som kommit till under mycket rödvin & kalas på västra raden. så istället avancerar jag.
    undrar om man kan skaffa blogg-pro och få veta vilka nyfikna satar som bryr sig egentligen? kanske kan man be er att lämna kommentar istället. det är kul. att skriva och att läsa. win-win.

update kommer. jag har mycket att läsa igen - so, Internet kommer bli kvällens häng.



Kommentarer
Postat av: Mary

Bokmärkt! :.]

2005-12-19 @ 17:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback